33. znanstveno – stručno – edukativni seminar s međunarodnim sudjelovanjem
o novinama u djelatnosti dezinfekcije, dezinsekcije, deratizacije (DDD) i
zaštite uskladištenih poljoprivrednih proizvoda (ZUPP)
Organizator: |
Uz podršku: |
DDD i ZUPP ’21
12. do 16. travnja 2021.
NOVI VINODOLSKI - hotel LIŠANJ 4*

VRIJEME ODRŽAVANJA SEMINARA „DDD i ZUPP '21“
12. do 16. travnja 2021. godine
1. dan (ponedjeljak): od 15.00 sati prijava sudionika seminara
2., 3. i 4. dan (utorak, srijeda i četvrtak): cijelodnevna predavanja
5. dan (petak): stručni izlet
MJESTO ODRŽAVANJA SEMINARA
Smještaj i predavanja u hotelu LIŠANJ 4*, Lišanjska 1, 51250 Novi Vinodolski https://hotel-lisanj.com/hr/hotel
SMJEŠTAJ TIJEKOM ODRŽAVANJA SEMINARA
Cijena smještaja u hotelu LIŠANJ iznosi:
- u jednokrevetnoj (1/1) sobi cijena po osobi i danu iznosi =610,00 kn
- u dvokrevetnoj (1/2) sobi cijena po osobi i danu iznosi =505,00 kn
- popust 20% na 3. pomoćni ležaj u 1/2 sobi
- boravišna pristojba iznosi 10,00 kn (od 1.4.) po osobi i danu
Napomena: navedene cijene vrijede samo za prijavljene sudionike DDD i ZUPP seminara koji su platili kotizaciju!
Hotelske usluge mogu se platiti predračunom, u gotovini ili kreditnim karticama na recepciji hotela.
Sudionici koji nisu na smještaju u hotelu plaćaju nadoplatu za SVEČANU VEČERU u iznosu od =150,00 kn na recepciji hotela najkasnije do 12.00 sati u četvrtak.
REZERVACIJA SMJEŠTAJA
Popunjeni obrazac za rezervaciju smještaja treba poslati na fax: +385 (0)1 2333 548 ili el. poštom na e-adresu: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite..
Obrazac rezervacije smještaja dostupan je na www.korunic.hr
KOTIZACIJA ZA SEMINAR I STRUČNI IZLET
Kotizacija iznosi 1.550,00 kn (215,00 EUR) po osobi, tj.:
1.) 1.250,00 kn (175,00 EUR) po osobi uključuje:
- akreditacija za ulazak u dvoranu s predavanjima i nastupom industrije
- 1 Zbornik radova seminara "DDD i ZUPP '20" + 1 Zbornik radova seminara "DDD i ZUPP '21" / otisak u boji, zbornici indeksirani u CAB Full Text Databasis
- naknade nadležnim komorama za aktivno/pasivno sudjelovanje na seminaru te druge troškove nastale radi organizacije i realizacije seminara
- PDV 25%.
U cijenu kotizacije nije uključeno pokrivanje troškova koktela i svečane večere!
Oslobođeni plaćanja su predavači - prvi referenti i sponzori sukladno opcijama iz ponude.
2.) 300,00 kn (40,00 EUR) po osobi za stručni izlet
Kotizaciju za izlet plaćaju svi sudionici seminara izuzev zlatnih i srebrnih sponzora sukladno opcijama iz ponude.
3.) Osobe u pratnji (npr. supružnici i djeca) su oslobođene plaćanja kotizacije u iznosu od 1.250,00 kn, tj. plaćaju samo kotizaciju za izlet u iznosu od 300,00 kn.
Sudionik seminara obvezan je tijekom prijave dati na uvid potvrdu o uplati kotizacije na osnovi čega dobiva Zbornik radova, akreditaciju i vaučer.
Kotizacija se uplaćuje isključivo* na transakcijski račun organizatora, najkasnije 2 dana prije početka seminara.
Nakon završetka seminara kotizacija će naknadno biti fakturirana uvećana za posebnu naknadu u kunama u protuvrijednosti 40,00 EUR (srednji tečaj ZB važeći nakon isteka dospijeća plaćanja) uz dospijeće plaćanja 7 dana od dana izdavanja fakture.**
U slučaju odustajanja od sudjelovanja bez najave najranije 7 dana prije održavanja seminara nema povrata uplaćene kotizacije.
NAČIN PLAĆANJA KOTIZACIJE ZA SEMINAR I STRUČNI IZLET
Naziv primatelja: KORUNIĆ d.o.o.
Adresa primatelja: Medovićeva 12, 10000 Zagreb
IBAN / RN primatelja: HR9123600001101367190
Opis plaćanja: kotizacija za DDD i ZUPP seminar
Poziv na broj primatelja: PDV ID/OIB broj pravne osobe
Iznos za uplatu: 1.300,00 kn/osobi (uračunat stručni izlet) ili 1.000,00 kn/osobi (stručni izlet nije uračunat) ili 300,00 kn/osobi (nadoplata za stručni izlet)
Dodatni podaci za uplate iz inozemstva: Zagrebačka banka d.d., Paromlinska 2, 10000 Zagreb, S.W.I.F.T. address: ZABAHR2X, Telex: 21221 zabahr
Na osnovi uplaćene kotizacije za seminar i stručni izlet račun se šalje u papirnatom obliku ili el. poštom kao pdf dokument ili kao e-račun.
Sudionik seminara obvezan je tijekom prijave dati na uvid potvrdu o uplati kotizacije u iznosu od 1.000,00 kn na osnovi čega dobiva Zbornik radova, akreditaciju za sudjelovanje na seminaru i svečanoj večeri.
Na osnovi uvida u kopiju uplate u iznosu od 1.300,00 kn sudionik seminara dobiva i potvrdu za stručni izlet.