Najave DDD i ZUPP seminara

OPĆE INFORMACIJE

32. znanstveno – stručno – edukativni seminar s međunarodnim sudjelovanjem 
o novinama u djelatnosti dezinfekcije, dezinsekcije, deratizacije (DDD) i 
zaštite uskladištenih poljoprivrednih proizvoda (ZUPP)

 

Organizator:
KORUNIĆ d.o.o. Zagreb
www.korunic.hr

Uz podršku:
Upravnog odbora Hrvatske udruge za DDD
www.huddd.hr 

 

DDD i ZUPP ’20 

31. 3. – 3. 4. 2020.


NOVI VINODOLSKI - Wyndham Grand Novi Resort

 

 

 

VRIJEME ODRŽAVANJA SEMINARA „DDD i ZUPP '20“

31. 3. 2020. (utorak): od 15.00 sati prijava sudionika seminara
1. i 2. 4. 2020. (srijeda i četvrtak): cijelodnevna predavanja
3. 4. 2020. (petak): stručni izlet

 

MJESTO ODRŽAVANJA SEMINARA

Smještaj i predavanja u hotelu WYNDHAM GRAND NOVI RESORT, Hrastić 12, 51250 Novi Vinodolski https://novi.hr/hr 

 

SMJEŠTAJ TIJEKOM ODRŽAVANJA SEMINARA

Smještaj u Apartmani Novi 4*:

  • Opcije smještaja:

    1. jednosobni apartman (bračni krevet) s jednom kupaonicom
    2. dvosobni apartman (bračni krevet + 2 odvojena kreveta) s dvije kupaonice (ograničen kapacitet)
    3. dvosobni apartman (bračni krevet u obje sobe) s dvije kupaonice

- u single use (1/1) sobi u apartmanu cijena po osobi i danu iznosi =610,00 kn

- u double use (1/2) sobi u apartmanu cijena po osobi i danu iznosi =505,00 kn

- popust na 3. i 4. krevetu 15% na cijenu za double use.

 

 

 

Smještaj u hotelu The View 5*:

- u single use (1/1) sobi cijena po osobi i danu iznosi =710,00 kn

- u double use (1/2) sobi cijena po osobi i danu iznosi =600,00 kn

 

 

Napomena: navedene (povlaštene) cijene smještaja vrijede samo za prijavljene sudionike DDD i ZUPP seminara!

 

Boravišna pristojba po osobi i danu nije uključena u cijenu i dodatno se naplaćuje sukladno zakonskim propisima.

Hotelske usluge mogu se platiti predračunom, u gotovini ili kreditnim karticama na recepciji hotela.

Sudionici koji nisu na smještaju u hotelu plaćaju nadoplatu za SVEČANU VEČERU u iznosu od =300,00 kn na recepciji hotela najkasnije do 12.00 sati u četvrtak.

Sudionici koji nisu na smještaju u hotelu plaćaju nadoplatu za pansionski ručak u iznosu od =135,00 kn na recepciji hotela.

Parking po automobilu/danu unutar Resorta iznosi 75,00 kn, a za sudionike DDD i ZUPP seminara/goste hotela iznosi 37,50 kn.

 

REZERVACIJA SMJEŠTAJA

Popunjeni obrazac za rezervaciju smještaja treba poslati najkasnije do 24.3.2020. na fax: +385 (0)1 2333 548 ili el. poštom na e-adresu: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite..

Obrazac rezervacije smještaja dostupan je na www.korunic.hr

 

KOTIZACIJA ZA SEMINAR I STRUČNI IZLET

Kotizacija iznosi 1.300,00 kn (180,00 EUR) po osobi, tj.:

1.) 1.000,00 kn (140,00 EUR) po osobi uključuje: akreditacija za ulazak u dvorane s predavanjima i nastupom industrije; 1 Zbornik radova seminara (otisak u boji) indeksiran u CAB Full Text Databasis; naknade nadležnim komorama za sudjelovanje na seminaru te druge troškove nastale radi organizacije i realizacije seminara.

U cijenu kotizacije nije uključeno pokrivanje troškova koktela i svečane večere!

Oslobođeni plaćanja su predavači - prvi referenti i sponzori sukladno opcijama iz ponude.

2.) 300,00 kn (40,00 EUR) po osobi za stručni izlet

Kotizaciju za izlet plaćaju svi sudionici seminara izuzev zlatnih i srebrnih sponzora sukladno opcijama iz ponude.

3.) Osobe u pratnji (npr. supružnici i djeca) su oslobođene plaćanja kotizacije u iznosu od 1.000,00 kn, tj. plaćaju samo kotizaciju za izlet u iznosu od 300,00 kn.

 

Sudionik seminara obvezan je tijekom prijave dati na uvid potvrdu o uplati kotizacije na osnovi čega dobiva Zbornik radova, akreditaciju i vaučer.

Kotizacija se uplaćuje isključivo* na transakcijski račun organizatora, najkasnije do 31. 3. 2020. godine.

Nakon 3. 4. 2020. kotizacija će naknadno biti fakturirana uvećana za posebnu naknadu u kunama u protuvrijednosti 40,00 EUR (srednji tečaj ZB važeći nakon isteka dospijeća plaćanja) uz dospijeće plaćanja 7 dana od dana izdavanja fakture.**

U slučaju odustajanja od sudjelovanja bez najave najranije 7 dana prije održavanja seminara nema povrata uplaćene kotizacije.

 

NAČIN PLAĆANJA KOTIZACIJE ZA SEMINAR I STRUČNI IZLET

Naziv primatelja: KORUNIĆ d.o.o.

Adresa primatelja: Medovićeva 12, 10000 Zagreb

IBAN / RN primatelja: HR9123600001101367190

Opis plaćanja: kotizacija za DDD i ZUPP seminar

Poziv na broj primatelja: PDV ID/OIB broj pravne osobe

Iznos za uplatu: 1.300,00 kn/osobi (uračunat stručni izlet) ili 1.000,00 kn/osobi (stručni izlet nije uračunat) ili 300,00 kn/osobi (nadoplata za stručni izlet)

Dodatni podaci za uplate iz inozemstva: Zagrebačka banka d.d., Paromlinska 2, 10000 Zagreb, S.W.I.F.T. address: ZABAHR2X, Telex: 21221 zabahr

Na osnovi uplaćene kotizacije za seminar i stručni izlet račun se šalje u papirnatom obliku ili el. poštom kao pdf dokument ili kao e-račun.

Sudionik seminara obvezan je tijekom prijave dati na uvid potvrdu o uplati kotizacije u iznosu od 1.000,00 kn na osnovi čega dobiva Zbornik radova, akreditaciju za sudjelovanje na seminaru i svečanoj večeri.

Na osnovi uvida u kopiju uplate u iznosu od 1.300,00 kn sudionik seminara dobiva i potvrdu za stručni izlet.