36. znanstveno – stručno – edukativni seminar s međunarodnim sudjelovanjem
o novinama u djelatnosti dezinfekcije, dezinsekcije, deratizacije (DDD) i
zaštite uskladištenih poljoprivrednih proizvoda (ZUPP)
Organizator: |
Uz podršku: |
DDD i ZUPP ’25
od 22. do 25. travnja 2025.
CRIKVENICA - SELCE, hotel KATARINA
VRIJEME ODRŽAVANJA SEMINARA „DDD i ZUPP '25“
od 22. do 25. travnja 2025. godine
1. dan (utorak): od 15.00 sati prijava sudionika seminara
2. i 3. dan (srijeda i četvrtak): cijelodnevna predavanja
5. dan (petak): stručni izlet
MJESTO ODRŽAVANJA SEMINARA
Smještaj i predavanja u hotelu KATARINA, Mihovila Jeličića 14, 51266 Selce https://www.jadran-crikvenica.hr/hr/hotel/hotel-katarina?gad_source=1&gclid=EAIaIQobChMI8NPpg9ChhwMV1ZGDBx2dsAPEEAAYASAAEgKNEPD_BwE
SMJEŠTAJ TIJEKOM ODRŽAVANJA SEMINARA
Cijena smještaja u hotelu KATARINA, Selce iznosi:
- u jednokrevetnoj (1/1) sobi cijena po osobi i danu iznosi 106,00 EUR
- u dvokrevetnoj (1/2) sobi cijena po osobi i danu iznosi 84,00 EUR
- popust 20% na 3. pomoćni ležaj u 1/2 sobi
- boravišna pristojba obračunava se po osobi i danu sukladno Zakonu o boravišnoj pristojbi
Napomena: navedene cijene vrijede samo za prijavljene sudionike DDD i ZUPP seminara koji su platili kotizaciju!
Hotelske usluge mogu se platiti predračunom, u gotovini ili kreditnim karticama na recepciji hotela.
Sudionici koji nisu na smještaju u hotelu plaćaju nadoplatu za SVEČANU VEČERU u iznosu od 35,00 EUR na recepciji hotela najkasnije do 12:00 sati u četvrtak. Cijena usluge ručka za sudionike koji nisu na smještaju u hotelu iznosi 25,00 EUR.
PRIJAVA SUDJELOVANJA I REZERVACIJA SMJEŠTAJA
Obrazac prijave sudjelovanja potrebno je dostaviti el. poštom na Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite. ili na fax broj (01) 2333 548.
KOTIZACIJA ZA SEMINAR I STRUČNI IZLET
Kotizacija iznosi 180,00 EUR + 25% PDV po osobi, tj.:
1.) 130,00 EUR + 25% PDV po osobi uključuje:
- akreditacija za ulazak u dvoranu s predavanjima i nastupom industrije
- 1 Zbornik radova seminara "DDD i ZUPP '24" / otisak u boji, zbornici indeksirani u CAB Full Text Databasis
- potvrde za sudjelovanje na seminaru
- naknade nadležnim komorama za aktivno/pasivno sudjelovanje na seminaru te druge troškove nastale radi organizacije i realizacije seminara
- PDV 25%.
Oslobođeni plaćanja su predavači - prvi referenti i sponzori sukladno opcijama iz ponude.
2.) 50,00 EUR + 25% PDV po osobi za stručni izlet
Kotizaciju za izlet plaćaju svi sudionici seminara izuzev zlatnih i srebrnih sponzora sukladno opcijama iz ponude.
3.) Osobe u pratnji (npr. supružnici i djeca) su oslobođene plaćanja kotizacije u iznosu od 130,00 EUR + 25% PDV, tj. plaćaju samo kotizaciju za izlet u iznosu od 50,00 EUR + 25% PDV.
NAČIN PLAĆANJA KOTIZACIJE ZA SEMINAR I STRUČNI IZLET
Kotizacija se uplaćuje isključivo* na transakcijski račun organizatora na osnovi predračuna, najkasnije do 21. 4. 2025.
Nakon 25. 4. 2025. kotizacija će naknadno biti fakturirana uvećana za posebnu naknadu u kunama u protuvrijednosti 40,00 EUR (srednji tečaj ZB važeći nakon isteka dospijeća plaćanja) uz dospijeće plaćanja 7 dana od dana izdavanja fakture.**
U slučaju odustajanja od sudjelovanja bez najave najranije 7 dana prije održavanja seminara nema povrata uplaćene kotizacije.
Sukladno važećem Pravilniku o porezu na dobit poslodavac ima pravo na dodatno smanjenje osnovice poreza na dobit ako su radniku plaćeni troškovi edukacije ili izobrazbe povezani s djelatnošću poduzeća, tj. troškovi za sudjelovanje na seminarima, tečajevima i kongresima, troškovi specijalizacija i drugih oblika obrazovanja i izobrazbe u tuzemstvu i inozemstvu. Postotak smanjenja ovisi o vrsti obrazovanja i izobrazbe (opće ili posebno) te veličini poduzetnika.
Sudionik seminara obvezan je tijekom prijave dati na uvid potvrdu o uplati kotizacije u iznosu od 130,00 EUR + 25% PDV na osnovi čega dobiva Zbornik radova, akreditaciju za sudjelovanje na seminaru i svečanoj večeri.
Na osnovi uvida u kopiju uplate u iznosu od 180,00 EUR + 25% PDV sudionik seminara dobiva i potvrdu za stručni izlet.