Najave DDD i ZUPP seminara

OPĆE INFORMACIJE

36. znanstveno – stručno – edukativni seminar s međunarodnim sudjelovanjem 
o novinama u djelatnosti dezinfekcije, dezinsekcije, deratizacije (DDD) i 
zaštite uskladištenih poljoprivrednih proizvoda (ZUPP)

 

Organizator:
KORUNIĆ d.o.o. Zagreb
www.korunic.hr

Uz podršku:
Upravnog odbora Hrvatske udruge za DDD
www.huddd.hr 

 

DDD i ZUPP ’25

 

od 22. do 25. travnja 2025.


CRIKVENICA - SELCE, hotel KATARINA

 

 

VRIJEME ODRŽAVANJA SEMINARA „DDD i ZUPP '25“

od 22. do 25. travnja 2025. godine

1. dan (utorak): od 15.00 sati prijava sudionika seminara
2. i 3. dan (srijeda i četvrtak): cijelodnevna predavanja
5. dan (petak): stručni izlet

 

MJESTO ODRŽAVANJA SEMINARA

Smještaj i predavanja u hotelu KATARINA, Mihovila Jeličića 14, 51266 Selce https://www.jadran-crikvenica.hr/hr/hotel/hotel-katarina?gad_source=1&gclid=EAIaIQobChMI8NPpg9ChhwMV1ZGDBx2dsAPEEAAYASAAEgKNEPD_BwE      

 

SMJEŠTAJ TIJEKOM ODRŽAVANJA SEMINARA

Cijena smještaja u hotelu KATARINA, Selce iznosi:

  • u jednokrevetnoj (1/1) sobi cijena po osobi i danu iznosi 106,00 EUR
  • u dvokrevetnoj (1/2) sobi cijena po osobi i danu iznosi 84,00 EUR
  • popust 20% na 3. pomoćni ležaj u 1/2 sobi
  • boravišna pristojba obračunava se po osobi i danu sukladno Zakonu o boravišnoj pristojbi

Napomena: navedene cijene vrijede samo za prijavljene sudionike DDD i ZUPP seminara koji su platili kotizaciju!

Hotelske usluge mogu se platiti predračunom, u gotovini ili kreditnim karticama na recepciji hotela.

Sudionici koji nisu na smještaju u hotelu plaćaju nadoplatu za SVEČANU VEČERU u iznosu od 35,00 EUR na recepciji hotela najkasnije do 12:00 sati u četvrtak. Cijena usluge ručka za sudionike koji nisu na smještaju u hotelu iznosi 25,00 EUR.

 

PRIJAVA SUDJELOVANJA I REZERVACIJA SMJEŠTAJA

Obrazac prijave sudjelovanja potrebno je dostaviti el. poštom na Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite. ili na fax broj (01) 2333 548.

 

KOTIZACIJA ZA SEMINAR I STRUČNI IZLET

Kotizacija iznosi 180,00 EUR + 25% PDV po osobi, tj.:

1.) 130,00 EUR + 25% PDV po osobi uključuje:

      - akreditacija za ulazak u dvoranu s predavanjima i nastupom industrije

      - 1 Zbornik radova seminara "DDD i ZUPP '24" / otisak u boji, zbornici indeksirani u CAB Full Text Databasis

      - potvrde za sudjelovanje na seminaru

      - naknade nadležnim komorama za aktivno/pasivno sudjelovanje na seminaru te druge troškove nastale radi organizacije i realizacije seminara

      - PDV 25%.

Oslobođeni plaćanja su predavači - prvi referenti i sponzori sukladno opcijama iz ponude.

2.) 50,00 EUR + 25% PDV po osobi za stručni izlet

Kotizaciju za izlet plaćaju svi sudionici seminara izuzev zlatnih i srebrnih sponzora sukladno opcijama iz ponude.

3.) Osobe u pratnji (npr. supružnici i djeca) su oslobođene plaćanja kotizacije u iznosu od 130,00 EUR + 25% PDV, tj. plaćaju samo kotizaciju za izlet u iznosu od 50,00 EUR + 25% PDV.

  

NAČIN PLAĆANJA KOTIZACIJE ZA SEMINAR I STRUČNI IZLET

Kotizacija se uplaćuje isključivo* na transakcijski račun organizatora na osnovi predračuna, najkasnije do 21. 4. 2025.

Nakon 25. 4. 2025. kotizacija će naknadno biti fakturirana uvećana za posebnu naknadu u kunama u protuvrijednosti 40,00 EUR (srednji tečaj ZB važeći nakon isteka dospijeća plaćanja) uz dospijeće plaćanja 7 dana od dana izdavanja fakture.**

U slučaju odustajanja od sudjelovanja bez najave najranije 7 dana prije održavanja seminara nema povrata uplaćene kotizacije.

Sukladno važećem Pravilniku o porezu na dobit poslodavac ima pravo na dodatno smanjenje osnovice poreza na dobit ako su radniku plaćeni troškovi edukacije ili izobrazbe povezani s djelatnošću poduzeća, tj. troškovi za sudjelovanje na seminarima, tečajevima i kongresima, troškovi specijalizacija i drugih oblika obrazovanja i izobrazbe u tuzemstvu i inozemstvu. Postotak smanjenja ovisi o vrsti obrazovanja i izobrazbe (opće ili posebno) te veličini poduzetnika.

Sudionik seminara obvezan je tijekom prijave dati na uvid potvrdu o uplati kotizacije u iznosu od 130,00 EUR + 25% PDV na osnovi čega dobiva Zbornik radova, akreditaciju za sudjelovanje na seminaru i svečanoj večeri.

Na osnovi uvida u kopiju uplate u iznosu od 180,00 EUR + 25% PDV sudionik seminara dobiva i potvrdu za stručni izlet.